Sea-Doo GTX 230 iDF '25
Descriere
Sea-Doo GTX 230 2025 se remarca prin stabilitatea si controlul de top in industrie, fiind PWC-ul ideal pentru touring pe apa. Acest skijet din familia BRP Sea-Doo se bazeaza pe un motor supraalimentat prevazut cu intercooler extern, 1630cc, capabil sa produca 230 cai putere.
Ofera combinatia perfecta de putere si eficienta de consum. Permite o capacitate de transport de 3 pasageri si dispune de o platforma de inot vasta cu puncte de accesorizare LinQ. Toate skijeturile gamei GTX ofera confort fara egal. Dotarile precum sistemul de accesorii LinQ si inovatia iDF - Intelligent Debris Free Pump System inseamna ca zilele petrecute pe apa nu vor mai fi niciodata la fel.
GTX 230 2025 dezvolta maximum 230 CP si dispune de un rezervor 70 litri. Permite o capacitate totala de stocare de 98.9 litri, iar carena ST3 moderna este construita din fibra de sticla.
Caracteristici tehnice:
- motor ROTAX 1630 ACE - 230, supraalimentat, intercooler extern, 1630 cc, 230 CP
- racire Closed-Loop Cooling System (CLCS)
- marsarier electronic iBR
- iTC - control al acceleratiei (Intelligent Throttle Control)
- evacuare D-Sea-Bel
- VTS (Variable Trim System)
- capacitate transport: 3 pasageri
- capacitate rezervor 70 L
- compartiment depozitare manusi de capacitate 2.9 L
- capacitate stocare pe fata 96 L
- capacitate totala de stocare 98.9 L
- carena de tip ST3 din fibra de sticla
- display digital 7.6”
- functii principale: vitezometru, RPM, ceas, consum combustibil, VTS, autonomie combustibil, ore vehicul, mod Sport, mod ECO, mod Slow, limitator viteza
- optional, iDF - Intelligent Debris-Free Pump System
- scara de imbarcare
- sistem de accesorizare LinQ
- antifurt RF D.E.S.S.
- compatiment stocare telefon rezistent la apa
- ghidon ajustabil
- ochete sporturi nautice
- oglinzi cu unghi lat
- manere cu suport pentru palme
- platforma larga de inot
- covorase pentru picioare
- sa din doua piese Ergolock
- acces direct la compartimentul de stocare de pe fata
- culoare Abyss Blue & Gulfstream Blue.
Skijet Sea-Doo disponibil in rate/leasing.
Istoria Sea-Doo
Sea-Doo este o marcă canadiană specializată în ambarcațiuni personale (PWC) și bărci, fabricate de Bombardier Recreational Products (BRP). Fiecare model Sea-Doo dispune de un jet de apă acționat de un impulsor. Fabricarea tuturor modelor de PWC Sea-Doo are loc în unitățile BRP din Querétaro și Juárez, Mexic, în timp ce motoarele Rotax sunt produse la fabrica BRP din Gunskirchen, Austria. În 2016, Sea-Doo deținea o cotă de piață semnificativă de 45,8% din segmentul PWC.
Prima ambarcațiune personală introdusă de Bombardier a fost Bombardier Sea-Doo, lansată în 1968. A fost concepută de Clayton Jacobson II, care ulterior avea să dezvolte mai popularul Kawasaki Jet Ski. Laurent Beaudoin de la Bombardier a fost, de asemenea, profund implicat, căutând să replice succesul snowmobilului Ski-Doo în cadrul segmentului PWC. Promovată ca „Scooter Aqua cu propulsie pe jet”, prima ambarcatiune personala Sea-Doo avea dimensiuni de 1,6 m și 2,5 m, asemănându-se cu o farfurie zburătoare. În anul său de debut, era echipată cu un motor de 320cc răcit cu aer, capabil să atingă viteze de 40 km/h. După ce au fost primite plângeri legate de supraîncălzire și ineficiență, a fost actualizată în 1969 cu un motor de 372cc răcit cu apă. Utilizatorii au raportat frecvent disconfort din cauza scaunului său plat și a mânerelor din oțel inoxidabil, minim padat, furnizate de Ski-Doo. După doar doi ani pe piață, producția a fost oprită.
Marca Sea-Doo a fost reînființată în 1988 sub Bombardier. Până în 1995, vânzările anuale ale Sea-Doo au depășit 100.000 de unități, semnalând o întoarcere pozitivă în cifrele de vânzări în scădere ale companiei. Până în 1997, compania a înregistrat 212 milioane de dolari în venituri, recâștigând peste jumătate din cota de piață PWC. În 2022, în timpul invaziei rusești în Ucraina, ambarcațiunile personale Sea-Doo au fost adaptate în vehicule de suprafață fără pilot explozive, folosite pentru a ataca navele navale rusești de la baza navală Sevastopol.
Modelele Sea-Doo se împart în cinci categorii distincte: Recreație, Sporturi de Remorcare, Touring, Pescuit Sportiv și Performanță.
Gama de bărci sport cu propulsie pe jet Sea-Doo a inclus mai multe modele, inclusiv Sportster 150 cu patru locuri disponibil în variante de 155 cp sau 215 cp, Speedster 150 cu patru locuri cu 255 cp și Speedster 200 cu șapte locuri având 310 cp. A existat, de asemenea, un Speedster 230 care putea acomoda până la douăsprezece persoane. Modelul Wake 200 a fost conceput pentru wakeboarding, în timp ce cele două modele Challenger - Challenger 180 și Challenger 210 - ofereau o experiență mai luxoasă, cu mai puțin accent pe sportivitate. În 2012, BRP a suspendat producția de bărci sport, citând o scădere a vânzărilor globale în industria maritimă. Această decizie a dus la pierderea a 350 de locuri de muncă, afectând în special fabrica din Benton, Illinois.
Modelul Sea-Doo Spark, lansat în 2014, a fost destinat atragerii de noi clienți în piața PWC în scădere. A fost dezvoltat pe parcursul a opt ani și a fost numit cod CAFE (curat, accesibil, distractiv și ușor de utilizat), având o structură unică a carenei și punții din polytec pentru a reduce costurile și greutatea. Spark a devenit rapid cel mai bine vândut model din gama Sea-Doo.
În august 2021, BRP a lansat o barcă tip ponton numită Switch, iar producția atât de bărci sport, cât și de ambarcațiuni personale continuă, însoțită de o creștere a cotei de piață, vânzărilor și, nu în ultimul rând, a popularității.
Rămâneți aproape de noi pentru a vedea ce urmează pentru marca Sea-Doo!